Nálam van egy szimbi, az ellenfél ellopja. Ki a gazdája a Bűvölt szimbiózisnak, amikor kisül a halálsikolya? Ha már az ellenfél, aki ellopta, akkor én fogok lapot dobni az "ellenfeled" kitétel miatt? |
Szerintem "elegáns megoldás" (vagyis nem). A flavor nem faq helyett van, nem is elvárható, hogy bárki abból találja ki vagy hozza érvként, hogyan működik. |
Gonoszok, semlegesek, kétszinű és promós lapok mikor jönnek?  |
Miért működne ez lopásnál másképp, mint leszedésnél? Mikor a halálsikoly létrejön, már nincs nálam játékban a Bűvölt szimbiózis. |
Igen, elegáns megoldás a színesítő szövegbe rejtett faq, csak nem teljes (lásd: lopás), illetve nem árt megmagyarázni, hogy miért nem működik. |
Pontosabban egy esetben mégis: ha ellopják (mivel akkor nem kerül ki a játékból). |
Bűvölt szimbiózis (7) Az Elburjánzott keltetőfészekkel jó kombó 20 ÉP-t sebezni. A dolog szépséghibája, hogy az az épület már kirotált. Az Edharati, a bűbájmester által adott sebzést is duplázza, és el tudjuk távolítani róla a hálót a követővel, de bűbáj paklinak is inkább a kiegészítő paklijába fog beférni a háló miatt.
Itt annyit muszáj megemlíteni, hogy a saját halálsikolyát nem duplázza a bűbáj.
130.2. Az asztalon maradó lapok állandóan működő képességei azonnal megszűnnek, ha a lap kikerül a játékból. Az állandóan működő képesség hatásának ilyen módon történő megszűnése mindig megelőzi az esetleges kapcsolódó hatásokat és automatikus képességeket.
Az első képessége állandóan működő képesség, tehát mikor a saját halálsikolya kisül, akkor az már nem működik. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|