Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK 30 augusztus 23.
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
A pillanat képe
A fiatalság itala
(Túlélők Földje varázsital)
Küldd el képeslapként!
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Ghallán megjelenésének eredete a múlt ködébe veszik ugyan, de léteznek bo'adhun feljegyzések, amik arra utalnak, már a régen kihalt barbár faj tagjai is használták magukon a szert áldásos hatása miatt. Persze ez sem menthette meg őket a háborúskodás miatti kihalástól...
Nézz szét a galériában!
Gigászok paklibemutató: Bűvös erdős gólem
Beholderes HKK verseny hétvégén
HKK30 Zén minden további információ
LI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Gigászok paklibemutató: Termik

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2025. augusztus 19., 10 Minutes
Országjáró feladat 2024

A lista folytatása...
Előrendelhető a születésnapi HKK kiegészítő a HKK30! (74)
Gigászok paklibemutató: Bűvös erdős gólem (2)
Lapötletek (65159)
Beholderes HKK verseny hétvégén (3)
HKK30 Zén minden további információ (91)
Elindult a 2025-ös Védnöki program (44)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Archaix csele

X VP sheran azonnali

Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy célpont lapot.
Ha az ÉP-d 20-nál több: „oltalom: 1”
X annyi, ahány lap van a kezedben ezen kívül.


Gyilkosok gyilkosa

1 VP 3/1 leah kalandozó/ember, vízió „szárnyak”

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben ellenfeled forrásával gyűjtőbe küldte lapodat.
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Eminens fatty

2 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha csak fattyak vannak a kezedben, vagy nincs lap a kezedben: húzz 1 lapot, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben!


A pusztítás fivérei

2 VP 1 nekron 3/4 chara-din, leah kalandozó/ember

S: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy jó jelleműlap volt, akkor visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből.
Minden gonosz lényed a következő halálsikolyt kapja: „Ellenfeled eldob egy általad választott lapot a Semmibe.”


Bodom

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf „hideg”
S ha egy játékos lapot dob: előkereshetsz egy „hideg” lapot, vagy elfet.
K ha hidegsebzést okozol: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
 
Halál *
helyesen: Minden játékos választ a paklijából 1 lapot, kivéve "Préselést".
 
Szkrittermik
Rhatt/Raia, szörny, termik, szkritter, 2/2M, SZÁRNY, IK: 1 nekron
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Ha kikerül a játékból, kapsz 1 VP-t.
K: a következő lapod "+1 reakciódrágítás"-t kap.

A legsötétebb motyogó
Leah, szörny, motyogó, 2/2, SZÁRNY, ősmágia, IK: 1 nekron
A nekron költségét fizetheted az ellenfél paklijából.
Feltámad.
Semmilyen módon nem kerülhet a Semmibe,
ehelyett mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
Nem lehet újrahasznosítani.

Halál (UR)
Leah, általános, ősmágia, oltalom: 3, IK: 3 VP
Minden játékos választ a paklijából 1 lapot.
Ezen kívül minden játékos minden lapja a kézből,
asztalról, gyűjtőből és a pakliból a Semmibe kerül.
Ez helyszínekre és forrásimmunis lapokra is hat.
Semmilyen módon nem kerülhet lap játékba
a körben.
 
Zöld manó
Sheran/Tharr szörny, manó, goblin, 1 SZK, KF, +1 reakciódrágítás 2/6, ősmágia IK: 2 VP 1 ZSZ
2-es mérgezés
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
Kijátszásakor kap annyi méregjelzőt, ÉS kapsz annyi SZK-t,
amennyi a dobott lap költsége volt.
K: egy lapról áttehetsz tetszőleges jelzőt egy másik lapra.
"Magam is afféle tudós volnék."

Manó mágus
Fairlight/Elenios, kalandozó, manó, gnóm, SZÁRNY, 1 SZK, KF, 1/4, IK: 2 VP
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
J: célpont lény kap 1 izomjelzőt.
1 szintlépés, S: célpont lény kap 1 izom vagy élet jelzőt.
Kompenzáció: 1 VP és 1 lap húzása.
"Tükrömben szebbnek tűnik a világ! Gyere, nézz bele!"

Iszonyú uszonyos manó
Elenios/CHD, szörny, manó, cápa, 1 SZK, SZÁRNY, horgony, 4M/10, Oltalom: 2 IK: 3 VP 1 nekron
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
J: 1 kivételével dobj el minden (min 2) lapot a Semmibe: költség
nélkül kijátszhatod a kézben maradt lapod. A lap "oltalom 2" képességet kap.
"Hát persze, Zén! Egy tornádóból repült elő,
és felzabálta a csapatod egy cápa-manó! Haha!"

 
Orgling hóhér
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 2/5, IK: 2 VP
"Kötelék": Élet: 1
K: célpont tóken a Semmibe kerül, ÉS
kapsz egy tókent.
J: célpont permanens a Semmibe kerül.
"Hejhó, hejhó, kínozni de jó!"

Orgling idézőmágus
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 0/3, IK: 2 VP
Kötelék: anti-mágia: 1 (de Chara-din lapot nem dobhatsz)
J: válassz egy fix költségű lapot egy pakliból.
Kapsz annyi (max. 5) Orgling kártevőt, amennyi
a lap költsége, és minden ilyen lapot rakj a Semmibe
ellenfeled kezéből és paklijából.

Orgling védőmágus
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 0/5, Oltalom: 1, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
K, dobj egy lapot a Semmibe:
kapsz X+1 aktív Orgling kártevőt,
ahol X a dobott lap költsége.
J: ellenfeled következő lapjának kijátszási
feltétele X VP elköltése. ÉS húzz 1 lapot.
 
Termik abiogenezis
Rhatt, tárgy, termik, IK: 1 ZSZ 1 nekron
S: kijátszhatsz egy lényt egy gyűjtőből,
mintha a kezedben lenne, termik lesz.
J: válassz egy lényt bármely játékos paklijából:
kapsz egy ilyen lényt a gyűjtődbe.

Termik cenzor
Rhatt, szörny, termik, 2/5, Oltalom: 1, IK: 2 VP
Nem működnek a kijátszáskori képességek.
J: megakadályoz egy forrást.
K: megakadályoz egy forrást, majd
áldozd fel.

Termik daphnia
Rhatt/Dornodon, szörny, termik/quwarg, 0/3, IK: 1 ZSZ
J: célpont lény kap 1 élet jelzőt, VAGY
kapsz 1 Termik daphniát a kezedbe.
Feltámad.
Hátrány: egy körben max. 2 Termik daphnia
kerülhet játékba. (A gyűjtőben is működik.)

Eklatáns termik
Rhatt, szörny, termik, 2M/6, HORGONY, IK: 2 VP, 1 ZSZ
Nem működnek a kijátszáskori képességek.
K: célpont termik aktivizálódik, ÉS
kap 1 izom vagy 1 élet jelzőt.
P: kapsz 1 VP-t, VAGY kör végén húzz egy lapot.
 
Arany rózsa
Raia, építmény, hajó, reakciódrágítás +X, SZÁRNY, X SP, IK: X ZSZ 1 nekron
X max. 5.
Minden építményed alap SP-je X-el nő.
Passzív építményt nem lehet sebezni.
J: egy célpont aktivizálódik.
"Sehol nem esik olyan jól a pihenés, mint a fedélzetén." - Ondi, a nagyasszony

.

Moa csillagromboló
Tharr, építmény, hajó, moa, +2 reakciódrágítás, X+2 SP, IK: X ZSZ 1 nekron
X min. 2.
Hajóid és moáid nem cserélhetnek gazdát,
az ellenfél nem tehet rájuk jelzőt.
Minden őrposzt mérete 1.
J: húzz egy lapot, VAGY egy célpont
aktivizálódik.
"Legendás túlélési képességei révén a
moák el tudtak utazni a végtelenbe - és tovább!"


.

Úszó erőd
Raia, építmény, hajó, Oltalom: 1, SP: X+2 IK: X ZSZ
X min. 1.
J2: kapsz egy "Ifjú matróz"-t a kezedbe.
S, 1ZSZ: célpont permanens a Semmibe kerül.
"Egy szakács packázik a csapatommal? Megölni!" - Hagarr

 
Sötét oltalmazó
Leah, kalandozó, nekromanta, elf, KF, oltalom: 1 IK: SZÁRNY, 5/5M, 2 VP 1 ZSZ 1 nekron
Láthatatlan.
J: a következő, kézből kijátszott lapod
"Oltalom: 1" képességet kap.
J: kijátszhatsz egy lényt a gyűjtődből, mintha
a kezedben lenne, de "Élőholt" lesz.
"Úgysem élhetünk örökké,
egy percig lennék oltalom!"


Salamon király
Elenios/Raia, kalandozó, gnóm, mutáns, KF, 1/5, IK 2 VP
Kijátszásakor keress elő egy olyan lapot
a paklidból, amilyen van a kezedben. (meg kell mutatni)
J: keverj vissza egy lapot a kezedből: keress ki
egy lapot!
"Salamon király csodásan bölcs döntéseinél csak származása
volt nagyobb rejtély."


A'ryella, a kis hableány
Elenios, szörny, szirén, 1 SZK, KF, +X "reakciódrágítás", 3/1, IK: 1 VP X ZSZ
Csábítás: X, ha nem csábított,
kijátszásakor egy célpont sebződik X-et,
te gyógyulsz X-et.
Időleges hatás 1: ellenfeled nem gyógyulhat.
"Szegény kalandozó, hol van most az Őrangyalod?"

(DIREKT nincs korlát az X-en)


 
Ócska szekér
Tharr/Fairlight, tárgy, moa, IK: 1 ZSZ, 1 SZK, 1 nekron
Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz 2 ÉP feláldozásával.
K: célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik. (ha lény volt,
előtte a tartalékba kerül)
S: célpont lap az alábbi képességet kapja: P: kapsz 1 VP-t,
VAGY kör végén húzz egy lapot.
"Jön, megy, teszi a dolgát."

Mechanikus postás
Tharr, Fairlight, szörny, gólem, 1 SZK, 4/4, Oltalom: 1, IK 2 VP, 1 ZSZ
J: kapsz egy Papírgólemet.
S, ha sikeresen kijátszol egy lapot, kapsz
egy Papírgólemet.
"Eshet az eső, fújhat a szél,
a postás mindig célba ér!"
 
Etikus kínmorf (a kinetikus morf szójátékára rímelve)
Szörny, CHD/Dornodon, morf, 1 SZK, KF, 2/4, IK: 2 VP
Élet: 1
J: célpont lapot fel kell áldozni.
Kapsz annyi VP-t, amennyi a lap költsége,
ÉS húzz 1 lapot.
"A fájdalom a nevelés egyetlen útja." - EKM

Quwarg nekromanta
Leah/Dornodon, szörny, quwarg, nekromanta, élőholt, 1 SZK, 1/4M, oltalom: 1 IK: 2 VP
K: Semmizés 1, VAGY célpont gyűjtőbe tégy 2
Dornodon vagy Leah tókent.
K: célpont pakli tetejéről 1 lap a gyűjtőbe kerül.
J, "Kötelék": kapsz egy aktív tókent.
"Nézem, idézem! Mozog már!"

Quwarg lélekmágus
Dornodon/Elenios, szörny, quwarg, MENTÁLIS, 1 SZK, 2/6, IK: 1 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
Élet: 1 (ha "Kötelék", 2)
Minden gyűjtőben lévő lap "Nyomorult quwarg"-nak számít.
K: célpont gyűjtőben lévő lap visszanyeri eredeti tulajdonságait,
ÉS célpont játékos kap egy Dornodon/Elenios tókent a kezébe.
"A szem a lélek tükre. Ezért azt operáljuk ki." - Quwarg lélekmágus

Erdei Boglárka
Dornodon/Sheran, kalandozó, quwarg, elf, 1 SZK, ŐSMÁGIA, KF, 1/3, IK: 2 VP
Újrahasznosítás: 1
J: kijátszhatsz egy lapot egy gyűjtőből,
mintha a kezedben lenne.
J: keress ki egy lapot a paklidból, és tedd a gyűjtődbe.
"A halálból is van menekvés, ha hiszel Sheran hatalmában." - Boglárka
 
Fatty kompenzátor

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden fattyad (önmaga is) az alábbi kompenzációt kapja: „Kapsz 1 Chara-din fattyát.”
S: kapsz 1 Chara-din fattyát, és ha max 1 lap van a kezedben, akkor húzz 1 lapot!


Fatty lord (új)

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

E: keress elő egy fattyat, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát.
S dobj egy lapot a Semmibe: megakadályoz egy lapot, és ha ezután nincs lap a kezedben, akkor húzz egy lapot!


Destruktív fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg max 1 lap van a kezedben, addig fattyaid nem lehetnek azonnali célpontjai, és láthatatlanságot kapnak.
K: ha ellenfeled használja egy asztalon lévő lapja aktiválást kívánó hatását, gyűjtőbe küldheted azt a lapot.


Bikaviadal

1 VP tharr bűbáj/minotaurusz

K: ha ellenfeled egy forrásával célozza, vagy egy támadás célpontjául jelöli ki egy minotauruszod; visszaveheted a kezedbe a célzott minotauruszt (reakció).


Homokóra (új)

elenios tárgy 2 ZSZ 1 SZK

P: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot most, egyet a kör végén!
Hátrány: kijátszásakor kap 1 elmúlásjelzőt.
„Az időd lejárt.”
 
Kétszínű Kolomon

Követő

K ha kijátszol egy kétszínű lapot: kapsz 1 VP-t, de ezt csak kétszínű lap kijátszására fordíthatod.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: fordítsd fel a paklid felső lapját, ha egy kétszínű lap. vedd a kezedbe, egyébként dobd a Semmibe!


Ügyeskedő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaid kapnak +1 ÉP-t.
Amíg nincs lap a kezedben: immúnis ellenfeled forrásaira.
S kapsz egy Chara-din fattyát, de ha eldobsz 1 lapot a kezedből, akkor kettőt.


Keverék eb

követő/epikus

Kedvelt lap: legalább 2 altípusú lény (kivéve morf).
Kedvelt lapjaid a 2. körtől a következő képességek egyikét kapják (kijátszásakor kell választanod): „Kompenzáció: 1 VP. „vagy „Halálsikoly: húzz egy lapot!”
J semmizz egy kedvelt lapot a gyűjtődből: keress elő egy vele megegyező altípusú lapot!


Az alvilág uzsorása

2 VP 3/3 chara-din szörmy/chara-din fattya „háló”

Semlegesítés: VP adó, vagy húzó forrás.
S: kapsz 2 VP-t és a kör végén elveszted minden VP-d, vagy húzz 2 lapot és a kör végén el kell dobnod minden lapod.


A munkamániás

követő/hordaparancsnok

4 lappal és 18 ÉP-vel kezdesz.
Hátrányok: az előkészítő fázison kívül nem kaphatsz VP-t, a húzás fázison kívül nem húzhatsz lapot.
A játék elején válassz: A húzás fázisodban +1 lapot húzol, vagy az előkészítő fázisodban +1 VP-t kapsz.
 
A bajnok akarata (új)
1 VP, színtelen, azonnali, ősmágia
Húzz egy lapot most és egyet a kör végén VAGY kapsz 1 VP-t most és 1-et kör végén.
Ha a kiegészítőpaklidban van tedd át a semmibe: ellenfeled sebződik 4-t. Ezt a képességet versenyen akkor használhatod, ha még nem nyertél az adott ellenfél ellen. Ez ellen az ellenfél ellen a további játékokban köteles vagy ezt a lapot a paklidba rakni.
 
Zangroz harcosai (új)

2 VP 4/4 szörny „szárnyak”

Gonosz lények nem tudják megsebezni.
Jó forrásokra immúnis.
Csak semleges lappal/forrással lehet rá reagálni.


Minotaurusz derivátor

2 VP 4/5 tharr szörny/minotaurusz

Ha ellenfeled egy lapja visszakerülne asztalról, vagy gyűjtőből kézbe: helyette a pakli aljára kerül.
S: újrahasznosítasz, a lapok közül egy minotaurusz pakli helyett visszakerül a kezedbe.


Trollkodás

1 VP tharr azonnali/reakció, troll

Ha ellenfelednek több lapja van játékban és/vagy a kezében, mint neked: megakadályoz egy lapot.
Ha ellenfelednek több VP-je van, mint neked: megakadályoz egy forrást.
Jelenés: tehetsz egy trollra 1 izom és 1 élet jelzőt.


Lohd Haven követője

követő/epikus

Kedvelt lap: olyan lap, aminek nevében nincs „r” betű.
Kedvelt lapjaidra +1 VP-be kerül reagálni/hatni olyan lapokkal és forrásokkal, amik nevében van „r” betű.
J 1 VP dobj egy kedvelt lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: megakadályoz egy lapot és ha a lap nevében volt legalább 2 r betű: húzz egy lapot!


Ganüid nehéztüzérség

2 VP 3/(4) rhatt szörny/ganüid

K dobj X ganüidet a Semmibe: szétoszthatsz max 2*X sebzést tetszőleges számú célpont között.
Kompenzáció: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe és ha nincs Ganüid ifjoncod a Semmiben, akkor ez halálsikoly is.
 
Ugró főnix
Elenios/Raia, szörny, főnix, tűz, 1 SZK, SZÁRNY, 2/4, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron

Újrahasznosítás: 2
Feltámad.
A nekron költségnek dobott lapokat mutasd meg.
Ha volt közte főnix, a játékba rakhatod.
Kijátszáskori képességei nem jönnek létre.

"Ugráljunk, mint a gyerekek! Rajta, főnixek!" - főnix mondóka

A piramis ura
Leah, szörny, nekromanta, 1 SZK, KF, reakciódrágítás: 1, IK: X VP, 1 nekron, X/X

Élet: 1
Feltámad.
Kijátszásakor kapsz X-1 Nekromanta
csontvázat.
(X max. 3)

"Bár volna két életem, nevetnék mindenen!"
 
Fatty orgyilkos

1 VP 7/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K semmizz egy fattyat: aktivizálódik VAGY célpont lap passzivizálódik.
S rakj rá egy -1 SB-t adó jelzőt: a kör végéig láthatatlan lesz.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


Őrült tudós

2 VP 2/2 chara-din kalandozó/ember

Kompenzáció: keress elő egy „sav” lapot.
S: semmizés: 2.
J: a következő, kézből kijátszott lap nem jön létre.


Chara-din visszatérése

1 VP chara-din általános „ősmágia”

Rakj játékba a gyűjtődből minden chara-din lényt, ami ebben a körben került oda az asztalról, nem áldozástól.


Mimik

2 VP 3/3 tharr szörny

Ha egy lény megüti, vagy aktiválást kívánó képességével hat rá: az a lény a gyűjtőbe kerül.
S: a kör végéig megkapja egy játékban, vagy gyűjtőben lévő tárgy képességeit.


Krabber ellentámadás

1 VP leah azonnali/reakció, krabber

Megakadályoz egy varázslatot.
Ha „kötelék”, akkor a saját körödben lapot akadályoz meg.
 
#nooffense #justjoke #ilyenegygeg

Leng Teng
1 vp
Kalandozó-kobudera

Az előkészítő fázisban nem aktivizálódik. Késleltetett hatás 6: aktivizálódik.

10/10

Flavor: "na majd megnézem mik a tiltott mágiák"
 
Mardakor históriás

Követő
hordaparancsnok

A játékot 23 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
J:a következő gnómod 2 VP-vel olcsóbb (de minimum 1. és csak 2. körtől)
J2:dobj el egy lapot a Semmibe,amin a "Mardakor" szó szerepel: húzz 1 lapot a kör végén!

"Minden jó történet mögött áll egy rokonom."
 
Molett szirén

2 VP

Elenios-Raia
szirén,womath

háló

Csábítás:0,de ha kalandozó vagy kalóz a célpontja,akkor 3.
Ha nem csábított,kör végén kapsz egy Rumos kulacsot.
Minden lényed +2 ÉP-t kap.

"Ehhez még egy kulaccsal fog kelleni..." Görény Greg


0/4



Piócásember

1 VP,1 ZSZ

Leah kalandozó
ember,féreg

Repül.

Ha ÉP-d 5 vagy kevesebb,felgyógyulsz max. ÉP-re.
Ha ellenfelednek legalább 3-mal több lapja van az asztalon,kijátszásakor 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kör végén húzz 1 lapot.

1/1

"Itt már csak én segíthetek."



Rozoga lebuj (új)

0 Építő

Sheran építmény

háló

Erre a lapra ellenfeled köteles reagálni,ha bármilyen módon képes rá (ha több lehetősége is van,akkor ő dönt).
Ha nem tud,mutassa meg a kezét.
Kompenzáció: kör végén kapsz 1 SZK-t VAGY gyógyulsz 5 ÉP-t.

"Én itt a helyedben nem ennék,nem innék semmit,barátom!"-Őszinte Teofil
 
Ritmusváltó

Bufa ősmágia 0 szk

Nem lehet rá reagálni. Nem lehet feláldozni. Kör végén hűzz egy lapot.
Ebben a körben bármennyi lapot kijátszhatsz. (de a vízió szabály továbbra is él)
 
Krabber tanácsos

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

S dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Áldozd fel: megakadályoz egy célzó forrást és a következő előkészítő fázisodban játékba rakhatsz a gyűjtődből egy fix. max 2 költségű krabbert.


Gonosz istenek

1 ZSZ chara-din azonnali

Áldozd fel max 3 különböző, gonosz színű lényed. A hatások a feláldozott lényektől függenek.
Dornodon: egy célpont sebződik 6-ot.
Leah: célpont lap a Semmibe kerül.
Chara-din: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.


Tenyészork

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF

S 1 VP: keress elő egy orkot!
Ha a gyűjtődből a Semmibe kerül: kapsz egy Ork harcost.


Nyomorult pentadron

5 VP 3/3 tharr szörny/óriás

IK-jából 3 VP-t helyettesíthetsz egy óriás, vagy legalább 5 költségű lap Semmibe dobásával.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy óriást.
E: megakadályoz egy azonnalit.


Ez nem így működik

0 VP chara-din azonnali/reakció Ősmágia

Megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled kap 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.
VAGY megakadályoz egy VP, vagy SZK adó, vagy gyógyító forrást és ellenfeled a kör végén kap egy általa választott gyakori tókent.
 
Mérgező boa

2 VP (4)/4 sheran szörny/kígyó

4-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén a méregjelzők száma eléri, vagy meghaladja a lény aktuális ÉP-jét, az azonnal a gyűjtőbe kerül (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled nem vehet le lényekről méreg jelzőt.


Kétfejű kobra

2 VP 2/2 sheran szörny/kígyó

2-es mérgezés.
A lényeken a méreg jelzők a normál terjedés helyett duplázódnak (ez a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled lényei kapnak -X SB-t, a te lényeid +X SB-t, ahol X annyi, ahány méreg jelző van rajtuk.


Mérgező sikló

2 VP 2/1 sheran szörny/kígyó

1-es mérgezés.
Ellenfeled méreg jelzős lényeinek a képességei nem működnek.
Mérgező lényeid nem lehetnek ellenfeled azonnalijainak célpontjai.


Köpködő kobra

2 VP 3/1 sheran szörny/kígyó

3-mas mérgezés.
K: célpont lény kap 2 méreg- és, ha akarod 1 dermesztés jelzőt.
S végy le egy méreg jelzőt egy lényről: megakadályoz egy lapot.


Kígyók a hajón

1 VP sheran azonnali

Keress elő egy kígyót, de ha van játékban mérgező lényed, akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
 
1 vp

Meghasonulás (azonnali)

max két lapot visszavehetsz a kezedbe...vagy az asztalról (saját lapot) vagy a gyűjődből
 
Varkaudar szikragyújtó

2 VP 3/1 dornodon szörny/varkaudar „tűz” KF „szárnyak”

Minden Szikrád +1-et sebez.
K, ha ellenfeled sebződik: kapsz 1 Szikrát a kezedbe.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a Semmibe kerül: ellenfeled sebződik 3-mat.


Ősi varázs

1 VP dornodon azonnali

Kapsz annyi Szikrát a kezedbe, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Jelenés: a kör végéig Szikráid sebzése max ÉP-t is csökkent.
„Éget, mint az izzó parázs.”


A világhódítás kardja

1 SZK tharr KF tárgy/fegyver

Hordozója kap +3SB-t és nem lehet azonnali célpontja.
Ha hordozója megüt egy lényt: ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lényt a kezéből.


Jégkirálynő

2 VP 3/2 leah kalandozó/elf „hideg”

S: ellpohtasz egy lapot, amin dermesztés jelző van.
K: ha egy lapra dermesztés jelző kerül: ellenfeled sebzősik 2-t.


Nekromantika

1 VP leah általános

Ha van nekromantád játékban: keress elő egy csontvázat!
Ha van csontvázad játékban: keress elő egy nekromantát!
 
Túltöltődés (2 VP)
Chara-din általános, ritka
Anti-blokkolás: 4
Célpont sebződik annyit, amennyivel a max. VP-d több húsznál.

Alku Leah-hal (X VP)
Leah általános, ritka
Az első két körben nem játszható ki. Minden játékban lévő lapodat küldd a Semmibe. X körig minden körben kijátszhatsz egy lapot ingyen.

Kegyetlen eskü (1 zanszilánk)
Sheran általános, ritka
Minden játékban lévő lap a Semmibe kerül. Minden játékos kap annyi VP-t, amennyi lapja így a Semmibe került.

Titkos forrás (X VP)
Raia bűbáj, ritka
SX: Gyógyulsz X ÉP-t. X maximum 6.

Misztikus forrás (0 VP)
Raia bűbáj, ritka
K3, 1 VP: Gyógyulsz 3 ÉP-t.

Mágikus mantikór (3 VP)
Eleinos szörny (mantikór), ritka
4/4, mágikus támadás és védelem.
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.
 
A butaság lázadása

1 VP chara-din azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen képesség nélküli lényed játékban.
Megakadályoz egy lapot.
Ha nincs képességgel rendelkező lényed játékban, akkor „oltalom: 1”.


Régi iskola

1 építő 5 SP chara-din építmény „szárnyak”

Anti semlegesítés: 0.
Képesség nélküli lényeidre nem hatnak az ellenfél lényeinek képességei.
K: keress elő vagy végy vissza a gyűjtődből egy ilyen lényt.
Amíg van ilyen lényed játékban, addig a Régi iskola immúnis ellenfeled forrásaira.


Öregfiú

2 VP 2/4 chara-din kalandozó/ember KF

S: rakj a paklidból, vagy gyűjtődből az őrposztodba egy képesség nélküli lényt.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S ha van ilyen lényed játékban: feltámad.


Elfeledett látvány

1 VP chara-din azonnali/vízió

Rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba egy képességgel nem rendelkező lényt, vagy rakj egy ilyen lényedre egy izom vagy élet jelzőt.


Régi mánia

1 VP chara-din bűbáj

Képesség nélküli lényeidet nem lehet megsebezni és kapnak +1 SB-t.
S ha van ilyen lényed játékban: húzz egy lapot vagy kapsz 1 VP-t.
 
A vér démona pontosítva:

K, Ha egy játékos sebződik, kapsz egy tókent.
 
Szerencsesárkány (új) (új)
Elenios, szörny, sárkány, 1 SZK, SZÁRNY, 4/4M, IK: 3 VP 1 ZSZ
Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, kapsz 1k6
különböző tókent.
"Sors immanis
et inanis,
rota tu volubilis"
Carmina Burana


A vér démona
Leah/Chara-din, szörny, vámpír, thargodan, SZÁRNY, 1 SZK, KF, 2/5, IK: 1 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
J: kapsz egy tókent.
S, Áldozz fel egy tókent: kapsz egy tókent.
Ha egy játékos sebződik, kapsz egy tókent.

"Ha tűz lobog, hát majd elég.
Ha vér ömlik, hát van elég."
József Attila


Planetáris őrdémon (új) (új)
Chara-din, szörny, thargodan, 0/3, 1 SZK, KF, oltalom: 3, IK: 3 ZSZ
Kijátszásakor kapsz 3 különböző tókent.
Áldozz fel egy tókent: megakadályoz egy
forrást, ami min. egy lényedre hat, VAGY célpont
lény max. ÉP-re gyógyul, ÉS minden általad
választott jelző lekerül róla, majd kap 1 Élet jelzőt.
"A védelemnek is ára van. Te leszel a fizetség!"
 
Szójer királynő (ÚJ)

2 VP 2/6 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Lényeidre nem hatnak nemlény permanensek képességei.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
S: keress elő egy szójert.


Fabontó szójer (ÚJ)

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében nem lehet ellenfeled forrásának célpontja.
J: célpont permanens a Semmibe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t.


Fémbontó szójer (ÚJ)

2 VP 3/3 fairlight szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében varázslatokra immúnis.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor húzz egy lapot!


Húsbontó szójer

2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Kijátszása körében nem lehet megsebezni.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez lény volt, akkor a Húsbontó szójer kap 1 izom és 1 élet jelzőt.


Manabontó szójer

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
J: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha bűbájt küldtél gyűjtőbe, vagy akadályoztál meg, akkor kapsz 2 VP-t.


Kőbontó szójer

2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”

Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt és nem passzivizálhatja.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez egy épület volt, akkor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
 
Nekronauta
Leah/Chara-din, szörny, thargodan, ÉLŐHOLT, SZÁRNY, 1 SZK, Oltalom: 1, X/X, IK: 5 nekron
Kompenzáció és Halálsikoly:
kapsz 2 Animált csontvázat.
X mindig annyi, ahány lap van a paklidban.
- Nem biztonságos megidézni.
- Aki Nekronautát idéz, nem a biztonságot keresi.


Az istenek alkonya
Dornodon, azonnali, védekezés, IK: 1 VP
A legnagyobb idézési költségű lap
a Semmibe kerül. Egyenlőség
esetén te választasz.
"Amikor Dornodon lángba borította
a világot, sem ember sem isten nem
volt biztonságban." - Treem, a bölcs


Búcsú
Leah, általános, IK: 2 VP
Kijátszásakor választhatsz bármennyit
az alábbiak közül: minden lény a gyűjtőbe kerül;
minden nem lény lap a gyűjtőbe kerül; minden
gyűjtőben lévő lap a Semmibe kerül.
Jelenés: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
"Egy kis virág lehullva mit jelenthet,
Letépték, de nem kellett senkinek"


Szirén csapda (új)
Elenios, tárgy, szirén, IK: 1 VP 1 ZSZ
Áldozd fel: célpont permanenst
ellopod. A permanens az alábbi képességet
kapja: P, kapsz egy passzív jelzőt, aminek a képességei
megegyeznek a másolt lapéval.
"Csábít egy arc, mit egyszer kell, hogy láss"
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.